Finns det ett smartare sätt att generera affärer ur sin digitala trafik? Vi är övertygade om det.

Vi söker ständigt svaret på den frågan och kan svara bättre och bättre för varje dag. För varje kund. För varje projekt. Dagens kundresa är nämligen både digital och mätbar. Oavsett produkt, tjänst eller bransch. Vi tror inte att “Spray and Pray” är rätt val. Hos oss hittar du kunskap om Marketing Automation, CDP, CRM, Kundservice och BI. Saker som är bra att ha längs kundresan.

Vad vi gör

Marketing Automation är vårt DNA. Det var så allt började någon gång kring 2012 när vi startade vårt första bolag på temat. Numera har vi lagt CRM, CDP, Kundservice och BI till begreppen vi hanterar dagligen.

Under åren har vi provat många olika plattformar. Idag är vi stolt partner till Microsoft och fokuserar på deras affärsplattform Dynamics 365. Där finns bland annat Marketing Automation och CDP (Customer Insights), CRM (Sales), Kundservice (Customer Service) och Analys/Uppföljning (Power BI).

Läs mer om vår metodik, infunnel WOW™

Tekniken är inte allt

En sak som vi lärt oss under åren, är att en Marketing Automation plattform och ett CRM-system är nödvändiga komponenter 2024, men implementationen måste även sättas i en större kontext, och kopplas till övriga delar av er ”Marketing Stack”, dvs de digitala verktyg som ingår i er arsenal. Det har vi också blivit ganska bra på. Sociala kanaler, annonsering, webbplatser och appar. Dessutom måste kompetens, processer, innehåll och analys utvecklas parallellt.

infunnel 4D™ står för Data, Dialog, Dynamics & Dashboards.

Vårt partnerskap med Microsoft

infunnel är stolt partner med Microsoft och vi har ett nära samarbete kring våra gemensamma kunder. Vårt partnerskap innebär att vi kan erbjuda avancerade digitala marknadsföringslösningar baserade på Microsoft Dynamics. Partnerskapet möjliggör också innovation genom integrering av AI och automatisering i deras tjänster, vilket förbättrar kundupplevelser och effektivitet hos våra kunder.

Certifierade konsulter

Vi certifierar oss löpande i Microsofts produkter och tjänster, exempelvis Dynamics 365 Customer Insights (Marketing) nedan, där vi även har nästa nivå; Dynamics 365 Marketing Functional Consultant Associate. Andra produkter/områden där vi certifierar oss är Sales, Customer Service och Power Platform.

Några av våra stjärnor inom CRM/MA

  • Bild på Jonas Hyse

    JONAS HYSE

    CEO/PL

    Jonas har projektlett några av våra största kundprojekt. CRM, Marketing Automation, BI och CDP. Vad sägs om erfarenhet från kunder som tex Mercedes-Benz och Tetra Pak?

  • Bild på Åsa Carlborg

    ÅSA CARLBORG

    SYSTEMUTVECKLARE

    Åsa kombinerar mångårig erfarenhet av Dynamics sales, vana av konfigurering och low-code, samt djup kompetens i kod & utveckling med bakgrund som systemutvecklare.

  • Bild på Johan Svensson

    JOHAN SVENSSON

    SYSTEMSPECIALIST

    Johan jobbar med att bygga logik och flöden med hjälp av Dynamics Marketing, och konfigurera gränssnitt i Dynamics Sales (CRM).

  • Bild på Linus Lundevall

    LINUS LUNDEVALL

    CTO/ARKITEKT

    Linus är teknisk chef och leder vårat utvecklingsteam inom Dynamics. Han jobbar även operativt med både kodning och konfigurering.

  • Bild på Jerker Hörstedt

    JERKER HÖRSTEDT

    SENIOR SALES ADVISOR

    Jerker arbetar parallellt med försäljning och kundansvar för några av våra största kunder. Han utbildar och coachar säljteam.

  • Bild på Totte Pärlefalk

    TOTTE PÄRLEFALK

    SALES & MARKETING MANAGER

    Totte har daglig kontakt med både nya och befintliga kunder. Totte driver även vårt initiativ med inspirations- workshops.

  • Bild på Martin Stenke

    MARTIN STENKE

    STRATEGI & FÖRÄNDRINGSLEDNING

    Martin är affärsutvecklare, leder workshops, kravställer kundresor för Dynamics Marketing, och säljprocesser för Dynamics Sales.